A new ad-tech enterprise to become an industry leader by ‘leveling the plane fields’ and making the ever-complex equation of ad-tech clear and simple!

קצת רקע

תעשיית ה-AdTech המספקת פתרונות טכנולוגיים לפרסום בדיגיטל, הפכה לאחת הזירות הצפופות ביותר בשנים האחרונות. התעשייה מגלגלת כ-120B$ בשנה ובעוד שגוגל, פייסבוק ואמזון שולטות בכ-75% מהשוק, פוטנציאל השוק הנותר עומד על שווי של 30B$, כשהוא עתיד להיות נשלט ע”י קומץ של שחקנים ‘עצמאיים’ מובילים.

עם השאיפה להפוך לאחד מאותם שחקנים מובילים הגיעה אלינו חברת Fyber. כאשר לאחר רכישה של מספר חברות מתמחות בתחום, Fyber היום חברה גלובלית הנסחרת בגרמניה בשווי שוק של 90M יורו.

אתגר תהליך המיתוג כלל את השאיפה של Fyber להפוך מקבוצת חברות ל- world-class brand הממוצב כשחקן מוביל בזירה. אל השאיפות של Fyber התווסף גם אתגר הבולטות עימו מתמודדת כל חברה בתעשיית ה-AdTech, שהוא שוק עם היפר-תחרות. המרדף אחר הטכנולוגיה החדשנית ביותר והמוצר המתקדם ביותר מובילה את התעשייה כולה לשיח מוצרי בעל טרמינולוגיה שחוקה, קליימים שיווקיים גנריים ומותגים שעסוקים בלדבר על עצמם ולפאר את היכולות הטכנולוגיות שלהם במקום לגבש אג’נדה ולהציע משהו בעל ערך לקהל היעד.

האתגר (כי חייב להיות אתגר!)

לנו, וגם לחברים ב-Fyber היה ברור שכדי להתבלט בזירת התחרות הצפופה אנחנו חייבים להיות שונים. ושכדי להפוך לשחקן מוביל נדרשת בשורה אמיתית לתעשייה כולה!

במהלך שלב בניית האסטרטגיה הבנו שמה שבאמת מבדל את חברת Fyber מיתר השחקניות בשוק (לא, לא רק הטכנולוגיה החדשנית והמוצרים המעולים), הוא דווקא המיקוד בקהל היעד.
כש-Fyber החליטה שאת המוצרים שלה היא מפתחת במטרה לתמוך ולהעצים את צד ה-publishers של תעשיית ה-AdTech, היא ‘בחרה צד’, מעשה מאוד לא טריוויאלי בתעשייה שבה כולם מנסים לפנות לכולם ולהציע משהו לכל אחד.

ממפתחי אפליקציות ועד למותגי תוכן מובילים בעולם, מהיום כל בעל נכס דיגיטלי המאפשר למותגים, משווקים וסוכנויות לפרסם אצלו תוכן לקהל משתמשי הקצה וקוראי התוכן, יוכל לדעת מה שווי ה’נכס’ שלו ואיך למקסם את הרווחים שלו ממנו. כל זאת, עם הבנת צרכי צד המפרסמים וטכנולוגיה שמאפשרת גם הבנה של עולמות התוכן של כל משתמש ומשתמש במטרה להגיש לו תוכן מיטבי ורלוונטי.

הפתרון

עם פיתוח זהות המותג החדשה והשפה הויזואלית והמילולית של המותג החדש, הדגשנו את הגישה להעצמה ושקיפות השאיפה לפשטות והדרך שתמיד תהיה קלילה, מהנה ובעלת ערך.

שפת המותג והלוגו החדש נגזרו מהאסטרטגיה הרחבה שלנו עבור המותג, Fyber כאן כדי לאזן את המשוואה!

בחיפושים אחר לוגו שיבטא את אסטרטגיית המותג החדש, הגענו לצורה חזקה, פשוטה וזכירה המורכבת משני קווים . האחד מצטרף אל השני וחותך את הריבוע בו הלוגו מוצב בתנועה דינמית שמבטאת את ה-clear path ש-fyber מבטיחה לפרטנרים שלה. ביחד שני המסלולים מקבלים צורה של Fשמתכתבת עם סימן השווה (=) המייצג את רעיון ה-equality שהמותג שם לעצמו למטרה לייצר בעולם ה-ad tech.

מהמפרסמים, דרך מפתחי האפליקציות ועד לend user  – כשהמשוואה מאוזנת, הדרך הופכת לפשוטה, שקופה, שווה ובעלת ערך גדול יותר לכולם.

אז בפעם הבאה ששואלים אותכם על ad-tech. תדעו שזה לא חייב להיות כזה מסובך. בטח לא אם זה תלוי בחברים המוכשרים ב-fyber.