תהליכי מיתוג כמו זה שאנחנו הולכים להראות לכם עכשיו הם הסיבה האמיתית שבשבילה אנחנו קמים בבוקר. MINE משלב בין מיתוג קלאסי (שם, לוגו, שפה וכו’) לבין המדיות החדשות שמותגים חיים בהם – המסכים. רצינו לשתף אתכם בקצרה בתהליך שעברנו יחד עם הלקוח מרגע הרעיון ועד להשקה.

שלב ראשון: אסטרטגיה מותגית

בשלב הזה אנחנו מגבשים זהות מותג חדשה – כך שתשקף את ה-DNA והמיצוב הנשאף של החברה, תייצר בידול אל מול התחרות, ורלוונטיות עבור קהל היעד, תקדם הגשמה של המטרות העסקיות ותאפשר צמיחה בשוק דינמי ותחרותי.

שלב שני: שם, לוגו ופיתוח שפה גרפית למותג

MINE הוא אתר האופנה היחיד שמאפשר לך גם להפוך את המלתחה שלך למזומנים וגם לשדרג אותה עם הפריטים הכי אופנתיים ובמחירים הכי הוגנים.

בחרנו בשם MINE כי רצינו להדגיש ולחגוג את הבעלות המחודשת על פריט האופנה שנרכש ובו זמנית ליצור תחושה של “מכרה זהב” עם מציאות בלעדיות שמאפשרות לכל הכיף הזה לקרות.

שתי שכבות הפונטים מביעות את הבשורה שMINE מביאה – פונט הבסיס מייצג את הקניה הראשונה של פריט האופנה והפונט מעליו מייצג את ההתחדשות של הפריט אצל הקונה המאושר. יאיי!

שלב שלישי: עיצוב המרקט פלייס (UI/UX)

המטרה בעיצוב האתר הייתה לתת לפריטי האופנה את הבמה הראויה עם עיצוב לבן, אוורירי וכזה שתומך בכל פריט למכירה, לא משנה מה הצבע, המרקם או הצורה שלו.