Delta

האתגר:
יצאנו לתהליך המיתוג מחדש עם הצורך בסיפור מותג קוהרנטי שייצר בולטות ונחשקות בזירת תחרות מפוצלת ועמוסה.
דלתא הנו מותג ישראלי שהתפתח במהלך השנים למגוון קטגוריות והזדמנויות צריכה. זירת התחרות גם היא התפתחה ודלתא מצאה את עצמה ניצבת בתחרות מול רשתות אפנה מובילות, מותגי הלבשה תחתונה ואף מול מותגי ביגוד ספורט בינלאומיות.

התובנה:
מותג דלתא, מציע בגדים איכותיים, נוחים ומפנקים לרגעי הפנאי היקרים שלנו.
במירוץ החיים של קהל היעד של דלתא אין היום הרבה אוויר לנשימה, אימהות צעירות נמצאות במרדף אחר
“Work-life Balance”, כשהן מנסות לאזן בין עבודה, מטלות היום יום לזמן איכות עם המשפחה.
הבגדים של דלתא מלווים אותנו בכל רגע של פנאי, והופכים אותו לאיכותי, נעים ומפנק יותר.
מהפיג’מות ובגדי הילדים, דרך המאצ’תונים והתחתונים המפנקים ועד לבגדי היוגה והספורט עם טכנולוגיות בדים מתקדמות שמאפשרים לנו למקסם את רגעי הפנאי שלנו.

הפתרון:
100% quality time
יצרנו מותג ‘אפנת פנאי’, שמכבד ואפילו מקדש את הזמן הפנוי, הזמן החופשי, שבאמת שייך לנו ומאפשר לנו להיות באמת מי שאנחנו. כי אחרי הכל, רגעי הפנאי הם הרגעים שלנו עם האנשים שאנחנו אוהבים: עם המשפחה, עם בן או בת הזוג ועם עצמנו. דלתא שם כדי להפוך את רגעי הפנאי שלנו לאיכותיים יותר.

This is US
אנחנו בדלתא מאמינים שרגעי הפנאי הם הרגעים שהופכים אותנו, למי שאנחנו. הם הרגעים הכי כנים שלנו, עם האנשים שהכי יקרים לנו, הם תמיד מלאים באהבה, באכפתיות ובדאגה והם שמאפשרים לנו להיות,פשוט ‘אנחנו’.

ClientDeltaServicesBrand Strategy, Brand IdentityYear2017TeamYoav Gati, Ayelet Heimann, Vered Hagag, Julia Smelanski, Lee Caufman, Amit Levi, Shani Hefetz, Shani PerelukPhotographyTamuz Rachman

Privacy Preference Center