Ofran

הרקע:
אופרן היא חברה ישראלית מובילה בתחום השכרת הרכב בישראל מזה 28 שנה.
השינויים המשמעותיים שעוברת תעשיית התיירות בעשור האחרון, ושינויי הרגלי הצריכה של הקהל הישראלי שמלווים לה הובילו את החברה לתהליך המיתוג מחדש.

האתגר:
יצאנו לדרך מאתגרת ולגיבוש אסטרטגיה חדשה שתאפשר למותג הוותיק והמוערך בקרב קהל מקצועי לפנות גם ישירות לקהל הקצה, התייר הישראלי שנוסע לחו”ל, ולהבטיח לו חוויה שעומדת ואף עולה על הסטנדרטים הגבוהים שלו היום.

התובנה:
הבנו שהתפקיד של אופרן הוא להיות המומחה הפרטי והמקומי שלנו לנסיעות לחו”ל.
הוא יודע עם אילו ספקים לעבוד, איזה רכב מתאים למדינה שאליה ניסע, גודל הרכב שכדאי לקחת לפי כמות האנשים והילדים, ולא שוכח לצייד אותנו בעצות וטיפים על היעד שכדאי לנו לדעת לקראת הנסיעה.

הפתרון:
אופרן הוא מותג מומחה להשכרת רכב בעולם עבור הקהל הישראלי.
עם ידע, ניסיון ושירות שאין שני לו, אופרן יודעים להתאים לך את הרכב שהכי מתאים לנסיעה שלך. כל חופשה והרכב שמתאים לה.
את כל זה הכנסנו למעטפת שירות אישי, ישיר ודיגיטלי שכולל תמיכה וליווי מלא משלב ההזמנה ועד החזרה הביתה והכל- בשפה שלנו.

אופרן, מעלים את סטנדרט השכרת הרכב בעולם, עבורך.

ClientOfranServicesBrand Strategy, Brand Identity, Web DesignYear2018Linkwww.ofran.co.ilTeamAyelet Heimann, Evia Gerafi, Yarden Barad, Amir Gelbard, Shay Lesher, Shir Berkovitz, Lee Caufman, Alex Molo, Amit Levy, Yoav Gati, Shani Hefetz, Tomer Rotenberg

Privacy Preference Center