מפשילים שרוולים, פועלים מבפנים ומשנים מציאות – בשביל אנשי המחר!

התאחדות הסטודנטים והסטודנטיות בישראל מייצגת כ-350,000 סטודנטים וסטודנטיות הלומדים באוניברסיטאות ובמכללות ברחבי הארץ. היא פועלת מול גורמי ממשל ושלטון ברמת הכנסת והאקדמיה, מול ובאמצעות אגודות הסטודנטים המקומיות ולעיתים גם באופן ישיר מול הסטודנטים עצמם.

שלב ראשון: אסטרטגיה מותגית

במהלך התהליך האסטרטגי הבנו שהמחאה של שנת 2011 מהווה נקודת מפנה עבור דור שלם – ההבנה שהכוח בידיים שלנו, שאנחנו אחראים על העתיד שלנו ושיש לנו את הכח להשפיע ולשנות מציאות כלכלית, חברתית לטובה, מהווה עד היום רוח גבית עבור כל מהלך שאנשי ההתאחדות מובילים.

בעוד שהמציאות של ישראל 2018 שונה בהחלט מאותו הקיץ של 2011, הבנו יחד עם אנשי ההתאחדות שהדרך להוביל לשינוי המציאות היא דרך מאבק מנוהל. עשייה פעילה, מקצועית ומדויקת של אידאליסטים מפוכחים שנלחמים כל יום בשביל מה שיהיה כאן מחר. המאבק נעשה באופן יסודי ומול הגורמים הרלוונטיים, כשצרכיי הסטודנטים בישראל ממוקמים בלב הסדר היום והעשייה הפוליטית, החברתית והציבורית.

זהות המותג החדשה מדגישה את ההשפעה הרחבה של ההתאחדות, מתוך ההבנה החשובה שהיא פורצת את גבולות המנדט שלה. התאחדות הסטודנטים כבר מזמן לא פועלת רק לקידום מעמד הסטודנט, אלא מנהלת מאבק מקצועי לטובתו של כלל הציבור הישראלי. התאחדות הסטודנטים והסטודנטיות הארצית מנהלת את מאבקם ומעצימה את אנשי המחר, בשביל ‘מחר’ טוב יותר לכולנו.

מהות המותג:

שלב שני: לוגואים ופיתוח שפה גרפית למותג

הכוח בידיים שלנו. העתיד שלנו – בידיים שלנו. אנחנו מאמינים ביכולת שלנו להשפיע ולשנות את המציאות. אנחנו חדורי מטרה, מפשילים שרוולים, לוקחים את העניינים לידיים שלנו, כי אנחנו מבינים שעשייה פעילה, מקצועית ומדויקת היא שתוביל לכך שמחר יהיה לנו פה טוב יותר, בזכותנו.

השפה הגרפית של התאחדות הסטודנטים שואבת את השראתה מאותו רגע קריטי מההסטוריה של ההתאחדות ומההסטוריה המדינה – המחאה החברתית של 2011 שמסמלת את כוחם של פרטים רבים להתאגד ולהילחם למען מטרות משותפות מתוך רצון להביא לשינוי ביחד למען מחר טוב יותר.

השפה כוללת מקבצים גרפיים אשר שואבים השראה משפה של שלטי הפגנות ומאפשרים לייצר דימויים גרפיים אשר מעבירים מסרים חזקים וברורים. המקבצים הגרפיים הם בעצם mix & match של האלמנטים בשפה הגרפית: פאטרנים, שפה צילומית וטיפוגרפיה.

הפאטרנים הייחודיים שיצרנו

בשפה הצילומית השתמשנו בפורטרטים חזקים של צעירים, בגילאי סטודנטים, מביטים אל האופק או מיישרים מבט אל המצלמה, חיוביים ומעוררי השראה עם עיניים מבריקות שמביטות אל המחר. הפורטרטים עוברים טיפול גרפי על מנת לנכס אותם למותג וליצור האחדה גרפית עם שאר האלמנטים בשפה.

בחרנו בגופן הכותרות News75 מבית הגילדה בגלל הנוכחות המודגשת שלו והיכולת לייצר דרכו אמירות ברורות וחדות.